raitchbruden

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

klj

Av hon - 11 augusti 2011 19:13

tjenis! 

sovde hos elias inatt, var med elias, elias & johanna på kvällen också, helt super! 

nu ska jag ta ett bad & sen se vad kvällen har att erbjuda! elias kanske kom, vi få se, om han orkar. 

annars då blir det väl inte så mycket ikväll, ska lägga upp två bilder på två helt olika sminkningar! 

men nu ska jag ta ett bad, med ljus, musik, godis, det ända som fattas är elias då, menja :) 


take care! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hon - 15 augusti 2011 19:16


  nu kan ni läsa om mig på   http://jjoohannaboman.devote.se/                                           ...

Av hon - 12 augusti 2011 15:14

tjenis! va på stan på för middagen med mamma & åt lunch,  ska packa & massa annat, snart blire vinergransele! det kommer nog bli jätte kul! :) nu sitter jag & lyssna på Fever Ray – Keep The Streets Empty For Me. asså låten älskar jag....

Av hon - 11 augusti 2011 23:07


nu sitter jag för mig själv & dricker te! mummmmmsss,  imorgon blir det att fara iväg med husbilen till vinergransele släkt, vänner & massa annat folk, kommer bli kul!tar ju självklart med mig kameran dit, så ni få se bilder, :) men nu ska ja...

Av hon - 11 augusti 2011 22:25

  asså fatta känslan när jag lyssna på denna låt, får gås hud, tänker tillbaka.. känner hur tårarna är på väg, allt känns dött... helt underbar låt! ...

Av hon - 8 augusti 2011 21:52

är i storuman, kommer inte blogga så mycket heller, men ni ska veta att jag kommer upt snart då jag har tid & orken! men ni ska ta hand om er så hör jag av mig snart! :) take care allesammans!           ...

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards