raitchbruden

Alla inlägg under maj 2011

Av hon - 31 maj 2011 21:03

hejhej, dåligt upt på dom senaste dagarna... ;\\

menmen, hoppas att ni ät nöjd ändå!:)

idag så var jag och hälsade på min lilla sjukling, stackarsliten.. ;\

va med linn & elin, och jaa.... :)

har iaf inte gjort så mycket på senaste tiden,  men ska plugga till AM-provet som jag ska göra om 16dagar... har typ inte pluggar nått, sååå jaaa, kommer inte hinna blogga så mycket då, tyvärr... ;s men när jag har tid ska jag skriva på direkten! 

men ska se tv nu,  så ja, :) det kommer ån bild, sen så ses vi sen, puss! :)

   


dagens frilla;

 

Av hon - 29 maj 2011 13:15

 

Av hon - 29 maj 2011 11:50

går kvällen, var helt JÄVLA SUPER! :D

det måste göras om nån gång, helt klart! :D

det kommer nån bild, & vi på bilderna bjuder på oss själva, ;)

           

     

tack för en underbar kväll, och då mena jag alla! :D

Av hon - 28 maj 2011 15:06

hejhej, nu har jag köpt mina skor, bild kommer senare! :)

nu blir snart att äta, angelica ska hem, & äta, sen så blir det att fara å grill med nårga kompisar, blir skit kul! :DD

hihihihihih, upt senare! :)

Av hon - 28 maj 2011 15:06

hejhej, nu har jag köpt mina skor, bild kommer senare! :)

nu blir snart att äta, angelica ska hem, & äta, sen så blir det att fara å grill med nårga kompisar, blir skit kul! :DD

hihihihihih, upt senare! :)

Av hon - 28 maj 2011 15:06

hejhej, nu har jag köpt mina skor, bild kommer senare! :)

nu blir snart att äta, angelica ska hem, & äta, sen så blir det att fara å grill med nårga kompisar, blir skit kul! :DD

hihihihihih, upt senare! :)

Av hon - 28 maj 2011 15:06

hejhej, nu har jag köpt mina skor, bild kommer senare! :)

nu blir snart att äta, angelica ska hem, & äta, sen så blir det att fara å grill med nårga kompisar, blir skit kul! :DD

hihihihihih, upt senare! :)

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards