raitchbruden

Alla inlägg under november 2010

Av hon - 27 november 2010 23:23

chaaa! :D


idag/ikv så var kusinerna här, & det va kul, det funkade , såg film & så, smsa lite & såå, imorgon blir det stan, julskyltningen, så måste bara hitta nån att fara med, ikv blir det en tidig kväll,  så jaa... :)


nu ska jag ladda upp lite bilder sen musik som jag lyssna på nu, :)


pussss nattinatti! :D


              


Nicki Minaj – Did It On’em


Tim Berg – Seek Bromance - Avicii Vocal Edit


Rico Bass – Cisco Disco (Dub Screen Mix)


Melanie Fiona – Monday Morning


Kato – Desert Walk (feat. Outlandish) - Radio Edit


och massa andra, :)


pussss

Av hon - 26 november 2010 23:48

  

Av hon - 19 november 2010 23:48

                                                         


orkar inge mera :]

Av hon - 19 november 2010 23:43

chaaa!


idag/ikv så har det varit kompisar,

& epa, det är ju kul,

sebastian aronsson

&

pontus israelsson

tack för ikv ! :)

nu är det musik & massa mera, 

snart ska jag lägga upp en bild bomb..

det känns som att det skulle vara kul,

typ. haha, jaaa:]
snart ska jag ha frågestund, 

så då ska ni skriva in massa frågor, :)

gärna helst med namn :)
men nu ska bild bomben komma

gör er redo ;)


PUSSSSSSSSSSSSSSSSS 

Av hon - 15 november 2010 19:13

HEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJSI!   


idag så har det varit skola & kompis, :)

så dagen blev väl ok, *hihi*

sitter & lyssna på musik nu, smsa, blogg, fb & bdb.

"jag tar det du vill ge, ge dig det du vill ha.."

mattiaz - skandalen

typ sämsta låten någonsin? ;s


nu kommer några bilder & musik, 

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!


Mellony – Syn På Sex - Non Radio Edit


Eliza Doolittle – Pack Up


Paffendorf – Lalala Girl


R.I.O – Hot Girl - Video Edit


Tom Mountain – Dance Hall Track - Feat. Nicco, Inner Ryan

Dancehall Mix


      

Av hon - 14 november 2010 13:53

CAAAAIOO!


nu på morgon har det inte hänt mycket,'

sitter & digga faaan till musik, basen jobbar & högtalarna skriker!

ikv så blir väl tv & lägga sig tidigt,

är trött som fan, inte ok.!

fundera på att ha min frågestund snart, men inte bestämt än :)

ni få väl komma med förslag eller något.*hihi*
sitter & lyssna på gammusik,ska ge er nårga av mina favoriter, :)

men ska fixa lite mera på rummet & så nu, men jag upt senare ikv,

PUSSSSSSSSSSSSSS ,  &   !


Kottonmouth Kings – Proud To Be A Stoner


Tove Styrke – Four Elements


Veronica Maggio – Nöjd? - Radio Version


Petter – Längesen


Avicii & Sebastien Drums – My Feelings For You - Radio Edit


Ester Dean – Drop It Low


Far*east Movement – Like A G6


orkar inte he dit

fler, fråga

om min spotifylista,

om ni vill :)


Av hon - 13 november 2010 22:03

caaaaaio!


idag vare UMEÅ med elias! *hihi*

det va kul & jag småshoppa, 

det dög väl, men ajjaaa.

nu ikv så ha det inte blivit så mycket

typ dator musik & så . :)
nu ska jag ladda upp lite bilder & så.


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! 


      

Av hon - 12 november 2010 22:15

caaaio!


idag ha jag inte alls gjort så mycket, men kvällen blev bra *happy*

imorgon bär det av till umeå, så ni kan ju smsa, om ni vill ses, :)
min snåla mamma & pappa skicka med mig 700:- ...

urrrsch vad lite! men jag få väl leva på det dååå.. ska se om jag hitta nå snyggt.

ska snart sova, bilen jag ska åka med kommer kvart över åtta, är tillbaka hemma typ vid 4-5? :)

så nu ska jag sova, & tagga morgon dagen! *hihiihih*

så ni få höra av er, eller nått,!


DET BLIR ASSSBRA!   


  

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards