raitchbruden

Alla inlägg under mars 2011

Av hon - 31 mars 2011 20:46

hejjj, var med mamma på nå bytardagrasträff, & fick se nog en av världen sötaste små bebisar! albert, två vecker gammal &en månad för tidig,, så söt kille! skulle kunna äta upp honom!  

ahahah, imorgon bär det av till fjällen vid 5,  om inte tidigare, så vi få se hur det blir med att skriva nått på bloggen, om vi inte ta med det trådlösa! :D hhiihhi, aajjjaa, men nu ska jag se tv, så vi hörs! sköt om er! :D 

 

Av hon - 31 mars 2011 14:22

sitter hemma, mår inte  bra, allt snurrar när jag gå, mensvärk, ursh jag hata det, fundera på att sälja den på tradera just nu, nån som vill ha den? :D

haahahha, över till det andra, ihelgen blir det stugan, så jag kommer inte kunna blogga något under den tiden, *snyft* men sedan när jag kommer tillbaka så har jag säkert typ tusen bilder att ladda upp & skriva om en massa, linn ska med, så det blir bäst! skoter,skotta,film & sedan fin middag på lördag! :)

kan det bli bättre? ((:
hahaha, jodå, men det tar vi inte upp nu, jag har läst so, som jag har prov i imogron.. inte alla kul känns jobbigt, menmen, måste få bra resultat.;d

hahha, nu kommer det någon bild, sen ska jag försöka sova, va vaken 5 imorse...;s

but life is my creation. '


Clipse – Footsteps - Explicit Album Version


Britney Spears feat. will.i.am – Big Fat Bass


Britney Spears feat. Sabi – (Drop Dead) Beautiful

Av hon - 31 mars 2011 14:21

 

Av hon - 30 mars 2011 21:01

hej, tyvärr så hann Jag inte blogga något ikv... fullt upp å läxa..... har so prov på fredag, så var tvungen att plugga..... men imorgon blire bilder & musik ut på bloggen, lite mera kommer jag att skriva, så jag hoppas att ni tar en titt in hit imorgon!::) men nu ska jag fika & fixa lite, sedan sängen, så vi hörs, GODNATT!:::>

Av hon - 29 mars 2011 21:03

JAG ÄR LESS PÅ LÄXOR REDAN :]


aajjjaaa, nu blire tv, & typ soooovaa, sen sängen & sååå, skööööööööööööööööööööööööööööööööööönt!!!!!!!!

ahhahahaahah, jag finns på telefonen! :)

hejjjs, & ha en fin kväll :)


älskling,   

Av hon - 29 mars 2011 21:02

  linne; cubus

  tröja; åhlens

  leegings;bikbok

Av hon - 29 mars 2011 11:58

skola,sitter & pratar med angelica, SÖTNOS!hahahah, nej hål nu sedan musik, & b-språk, sen är dagen slut, & sen ska jag färga håret, (igen) ;)
& försöka hitta en ny mobil telefon :)))))

ha en bra dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

angelico,

jag berättar

 sen om det jag

 smsade om.!<3

pussgmn

Av hon - 28 mars 2011 21:20

elias grubbström är min toffel!      

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards