raitchbruden

Alla inlägg under mars 2011

Av hon - 27 mars 2011 14:52

hej, nu har jag nyss färgat håret & det blev as bra!:)

idag så blir väl att vara hemma, datorn & bara va för mig själv, orkar inget annat,

ikv så blir det bio men bästa, Linn & Rebecka, sötnosar, JAG TAGGAR SOM FAN.

ajjjaaa, nu ska jag se om jag ska ta nån egobild på håret Å senare lägga ut, vi hörs snart! :)

 

den blev det! :D :D


Å vi ska se filmen..


   

Av hon - 26 mars 2011 22:44

ivkäll så vare film med mamma,elias & mikaela, kvällen blev väl b4ra, MEN USEL FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!! :O

se den aldrig, butler. så usel må  jag lova!

aajjjjaa, nu blire sängen o en film, smsa, en liten stund , är helt slut på, passade viggo en stund idag, så söt unge må jag säga! 

menmen, 

  KLOCKREN!!!

Av hon - 26 mars 2011 16:22

inte i ordning, men ja, ni ser säkert vad som är gammalt & nytt.


                                   jaaa, lite skillnad... -.-' HAHAH 

Av hon - 26 mars 2011 15:52

seriösa killar som spela cs eller något liknande.. ;p

  igår så va jag med elias en stund, det va kul! ikv blir det samma om jag inte fråga elin eller mikaela! :)
menmen, vi lär väl se! :)

hhihihiih, kommentera lite mera tycker jag ,  kompigen! då blir jag bättre på att upt, känns som att det inte är någon mening med att blogga om ingen kommentera! ;s (a'''

såja, ni bestämmer! ;) 

Av hon - 25 mars 2011 19:38

pizza idag, JJIIJIHHIHIHIHIIHHIOHIGHUIcvxszdlfy  jhjFGXZKLÖÄ

Av hon - 24 mars 2011 17:07

läs rubriken,

kommer snart.

Av hon - 24 mars 2011 16:24

hejsssan, nu blir snart att invänta elias, sen blire till att baka MUFFINS! :D

blir suuper,  å gott! :]

hiihihhi, lördag eller söndag blire bio med linn om inte fler! :)

sen ikv så måste jag dra igenom damsugaren, har jätte damit på mitt rum, *ogillas*

men jag skriver mera efter bakningen! :)

å då kommer det bilder ocksåå! :) 

så hära ska  dom se ut! :]

tycker dom va sjuktsöta:]


 Kerli – Walking On Air

så jävla bra!

Av hon - 23 mars 2011 15:24

hej, nu sitter jag & tittar på en ny telefon, sen högtalre till Ipoden, inte för jag behöver, men jag fundera på att köpa, skulle vara bra att ha!

men jag vet inte vilken mobil jag vill ha, är nog sugen på nån HTC, det vet jag då, men vilken är svårt, hmmm, aaajjja, mamma & pappa måste acceptera det..

men nu prata jag med mamma, & sen ska jag se om jag hitta en tele å en moppe,! :)

men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, så jaaa..

 

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards