raitchbruden

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av hon - 9 mars 2011 21:54

snart blir det sängen men  före en favorit film. eller två.

 

my sister's keeper



  

Av hon - 9 mars 2011 15:20

michael jackson, 2pac, jay-z, lady gaga, chris brown, ja, dom kända artisterna, dom har sålt sin själ, till satan, 2pac & michael dog, & det var för att dom ville gå ur illuminati, symboler gör dom alla, ex; 666. här kommer ett litet smakprov

   michael, redan som ung visar han upp satanssymbol.666


   lady gaga klär ofta upp sig, på bilder är hon the red queen, en av satans symboler blandannat, enimens face ser ju vättskrämmt ut, ser han något, eller fasna han med blicken på ngt?

 satans symbol.. 


  

lady gaga, gör denna symbol ofta, kolla videon, eller typ alla.

   även han gör 666..


     

ser ni lekheten?... får rysningar..


   jay-z gör även denna symbol.


förlåt om jag har hackat upp mig i det hära, men det är cool, men ändå inte, kan inte sluta tänka på det hära, jag läser om det typ hela tiden, det blir mer & mer skrämmande för varje gång,... testa, 

Rhianna & fler gör även dessa tecken, barnprogram visar även symbolen.

  

normalt? skulle inte tro det.


läs mera om det hära, om du vågar, man blir fast vid det & sedan bli man rädd, jag hatar det, men jag kan inte sluta läsa om det... typ som en drog..

Av hon - 9 mars 2011 14:59

  

Chris Brown – Fallen Angel - International Edit


får rysningar, satan, "fallen angel"

Av hon - 9 mars 2011 14:42

                


MAMMA, VI MÅSTE HANDLA, NU!

Av hon - 9 mars 2011 13:13

good morning!

Chamillionaire – Good Morning

älskar låten!

men idag så blir det väl att gå ut med kameran, har varit ute en sväng, +2 grader ut, skööönt!

elias for idag till stugan, saknar dig redan...

menmen jag överlever! :)

ikväll så ska jag & min familj till mig eng&svenska lärare och äta, känns ju bra? eller hur vare?.... eeeh..

menmen, jag äter & sen far jag hem, orkar typ inte...

men nu sitter jag & digga musik, bara för att jag har typ tusen spellistor så har jag gjort en ny med alla dom som jag lyssnar på mest,

& den kommer här -> lösögonfransar.

hitta inget bättre namn sååå ... ;]

nu kommer det lite bilder, sen så upt jag senare! :)

      

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards