raitchbruden

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av hon - 7 mars 2011 18:09

asså det är fan hemskt om man tänker efter, läskligt... titta flera gånger & sen så är chris browns låt nu, 




titta på hela, då förstår du & sen så kommer låttexten, lyssna noga & tänk till, allt som gubben säger, typ det sjunger chris om, & lady gaga kör sitt 666..

jag får rysningar.....

Chris Brown – Fallen Angel - International Edit


Av hon - 7 mars 2011 17:57

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiisse!

Idag så har jag typ sovit, skönt, varit hos elias & typ sovit, skönt!

nu har jag ont i huve & då passar det bra med låten Ulrik Munther – Born This Way

han röst in my heart, jag älskar den, & jag låten är bra, men lady gaga är läskig.

youtube klipp kommer sen, när jag våga lägga ut dom & se dom själv... ;ss

jag vet, jag är en fegskit, men det är jag!

nu kommer det lite nya låtar & sen så ska jag väl starta en film, & kanske uppdaterar senare. men vi synes!

Clare Maguire – The Last Dance

Lil Jon – Hey

will.i.am – The Traveling Song

Neon Trees – Animal

Asher Roth – As I Em

<3



         lite bilder från ihelgen, men storumanborna! ;)

pusss på er & tack

Av hon - 7 mars 2011 08:50

förlåt att jag inte bloggat, men igår så var jag med elias, skoter & massa, härlig dag!

Idag så skulle jag till umåe, men det blev inget, är med elsklingen ist!

bloggar senare ikv, ska se av tötnosen gör, puss ;)

Britney Spears – Till The World Ends

loooooooooooooooooove.

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards