raitchbruden

Alla inlägg under juni 2011

Av hon - 30 juni 2011 17:15

nu äre sommar ute, varmt, jobbigt att arbet, BLÄ

Av hon - 29 juni 2011 17:43

HOLA!


+29 grader i skuggan, I LOVE IT!


nu blire till att sola, måste ut nu igen innan solen är borta.

jag upt senare, då kan jag bjuga på nån bild också!

PUSSSSS

Av hon - 28 juni 2011 23:23

ni få förlåta mig, har inte upt på länge, men jag jobba (djurparken.)
& sen så kör jag moped kvällarna ut typ ;)
hahah, menmen över till det allvarliga,

jag fundera på att ta en liten bloggpaus, det är kul att blogga, visst,

men det blir drygt med tiden, menmen. Jag har inte tänk på det hela till 100%.

men bara så att ni vet om det!

I sommar ska jag & familjen ner till gbg, (ullared.) & massa andra ställen, 

så vi ses säkert i sommar! :D

& då blir det att köpa en ny systemkamera, måste förnya upp mig! ;)

men nu blir det sängen, ska jobba imorgon, pusssss!

sköt om er!

bjuder på en FIN vinterbild! ;)  

Av hon - 27 juni 2011 19:51

bilder från midsommaren som spenderades i umeå.

                                                                                   


Av hon - 26 juni 2011 22:51

imorgon upt jag massa bilder från midsommaren! :D pussss 

nu

Av hon - 23 juni 2011 22:54

sängen, 

upp 9 imorgon, 

tagga midsommar ( med regn..)

tare allmänt chill

umgås med familjen

pussa på min badboy

sammanfattning;

super helg!

Av hon - 23 juni 2011 20:16

HELLO!

nu har jag packat allt som ska med, eller kläder iaf, kameran & datorn & sådant ska jag packa ner ikv! vid typ 10, då bär det av till umeå med husbilen!! LOVE.

jag, ludvig, mamma, pappa, elias, nils, marie, hugo & viggo!

kommer bli så sjukt kul! 

hoppas bara att vädret är fint!!

menmen, nu sitter jag & spela musik, tare bara allmänt chill!


obs.

inte säkert att jag har

något internett,

så då kan jag inte blogga,

men håll utkik!

om jag inte har nått i

umåe så kommer jag 

att ladda upp flera bilder på

söndagen när vi kommer hem!

så jaaa.. :D


menmen, nu ska jag inte babbla mera, 

men ni får ha ett trevlig midsommar!

ta hand om er!



 

!!

Av hon - 23 juni 2011 20:14

am-kort CHECK!

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards