raitchbruden

Alla inlägg under juni 2011

-

Av hon - 14 juni 2011 22:32

GJORT OM PÅ BLOGGEN VAD TYCKER DU? :DD

Av hon - 14 juni 2011 22:01

imorgon kommer det bilder från ikväll,

orkar inte ladda över alla,

men jag hoppas att ni får en fin kväll hur som helst! :)

pusssss! sköt om er allesammans!





en kulig vinterbild!  

Av hon - 14 juni 2011 16:57

hejhej, nu sitter jag å funderar vilken tröja jag ska ha, inte lätt, men jag tog på mig sen tröja, men den dög inte för mamma, så det blir väl bara att byta, elias kanske kommer förbi vid 8-9 tiden å säg grattis, om han orkara, han har lite ont i halsen & typ jätte hes, inte alls okej! ajjjaaa, nu ska jag byta tröja & hjälpa mamma & plugga lite am, (på tordags gäller det!) sen ikv ska jag upt mera, lägga upp lite bilder å sådant! 

pussss på er allesammans under tiden! ;*

 

Av hon - 14 juni 2011 16:44

         


grattis bror! :D

13 år

Av hon - 13 juni 2011 21:02

hejjj, nu har jag nyss duschat, sköönt!

menmen, nu lyssna jag på spotify, fick mina 10 timmar nu! ;)

menmen, annars så kolla jag igenom am-frågor & massa, ska ju skriva upp på torsdag! ;/ hahah, hoppas på det bästa!

säämst väder idag hur som helst, inte alls okej..

menmen, ska ladda upp nån låt & kanske nån bild, få se! ;)

men ha det bra allesammans!




Beyoncé – Best Thing I Never Had

den är så sjukt fin!

jag älskar den! 

i almost loved you.


 

Av hon - 12 juni 2011 22:12

så jaa... imorgon blire till att arbet, kul? hmmm... nej..

menmen måste ha pengar så det kan behövas! :)

ajjaaa, nu blir väl nån film, eller prata i telefon med elias en stund, sen sova! :)

så jaaa, ni få ha det så bra ikällv/inatt, å ha ett super skönt SOMMARLOV!

pussssss, mitt sommar lov kommer spenderas, i lycksele så klart, sen i stockholm, tranås, göteborg, & hela fadderullan! så jag taggar som fan!

men nu ska jag se klart nån thriller på 3:an (5:an kan det också var, vet inte kanalen.) men ha det så bra! pussss&kram under tiden allesammans! ;*

Av hon - 12 juni 2011 12:27

förlåt att jag inte upt på ett tag, men nu ska jag skriva om vad jag har gjort dessa tre dagar, så nu.

fredagkväll; va med linn sandström, vi va på stan, kolla på tove styrke, elin blom, minnah karlsson, & massa andra som va på scenen. lätt rolig kväll! det hände så grymt mycket på så lite tid, menmen!

lördag; va med linn, stan åt glass, sen till elias, sen lyckan & badade, (grymt mycket folk var där.) sen så åt jag hos elias, sen så bar det hemmåt, pluggade am & så tv med mamma & pappa!

söndag/idag; nu sitter jag & pluggar am, sen vid 2 kanske så ska jag lämna nycklarna hos linn, sen blir det att fara till elias, se vad han gör! :)


menmen, nu vet ni min helg lite kort! :) 

idag regnar det så jag vill inte ut med kameran då, så ni får bilder nån annan dag!

men jag kan bjuda på nån låt, så pussssss tills vidare! :)


Calvin Harris – Bounce - Feat. Kelis (Radio Edit) <3

Danny Saucedo Featuring The Provider – Tonight <3

Alexis Jordan – Hush Hush <3

Av hon - 10 juni 2011 14:44

                                             

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards