raitchbruden

Alla inlägg under juni 2011

sol

Av hon - 8 juni 2011 14:57

hola!

nu har jag solat i typ 1,5timme? :D sjuukt sköntm idag på skolan så har jag & zainab typ solat, & ätit glass, spelat kubb, & vatten krig! ;) det är ju +28 i skuggan såå..

skolan är lätt chill nu, så jaaa.. :)

nu äter jag vårrullar, när jag ätit upp dom så ska jag ut igen, och sola, ! :D

menmen, snart så fundera ja på att ha en frågestund, så håll utkik!

spelarr gamla sommarlåtar, ex. blubby - colbie,  mmmmmm!

menmen, nu ska jag äta upp & sen ut sm sakt! :)

pussss!

     

Av hon - 7 juni 2011 19:31

nu färga håter, sen ........... disco!;) ahhah

å väl se vad som händer där, gratis inträde, så det är värt då;)

haahahha, bild kommer sen, pussss! :)

 

mat

Av hon - 7 juni 2011 16:51

hej, nu äre mat, sen stan med linn!

upt senare! pussss!!!

Av hon - 6 juni 2011 19:55

hejj, nu kommer det massa bilder från igår & idag! :)

sol har det varit idag, det älskar jag! 

sen så har elias varit här, vattenkrig, solat, ätit & varit ute och gått!;)

men nu ska jag ladda upp bilder från igår & idag när vi var ute och hade kul!

så sköt om er! :) pusssss




                                 idag :)


                                       igår :)  

Av hon - 6 juni 2011 15:59

jag upt senare ikv! :)

men jag bjuder på en eller några bilder! ;)        









Av hon - 4 juni 2011 20:52

hejhej!((:

har nästan nyss kommit in, har varit ute med cesar! :)

han är en av dom sötaste hundar jag har varit med! (bild kommer)

menmen, ska snart se film, kolla igenom am- böckerna & allt, sen så upt bloggen & sen prata med elias! :)

menmen, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, men vi hörs snart! :)

ha en underbar kväll allesammans!

   



Av hon - 4 juni 2011 15:39

hejhej, idag så jag pluggat am... inte alls kul, men det måste göras, annars idag så bli det inte så mycket, film ikväll med mormor,mamma,pappa, & ludvig, blir väl mys, & får väl hoppas på att elias ringer ikväll också! :)

nu lyssna jag på musik, & ska kolla facebook. :)

när jag kommer hem på söndag bli det kanske att sova hos elias, fåse :)

menmen, nu ska jag ladda upp nån bild, sen så få ni ha en bra dag! :)

pussshej, sköt om er! 

   

Av hon - 3 juni 2011 21:08

Är i Storuman nu, sitter och se talang nu med mormor och mamma:) tidigare idag så har jag kört moped (statskörningen) och det fick jätte bra tycker jag! men nu är det bara att fixa provet, och det är väl inte helt säkert att jag klara det;)) menmen, bild på min moped kommer senare!:) men nu ska jag se tv, upt senare! Ha en skön kväll!;*

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards