raitchbruden

Alla inlägg under mars 2011

Av hon - 19 mars 2011 19:01

umeå idag, men bästa, hade sjukt kul idag måste jag säga! tack, JESSICA, REBECKA, & ELIAS, nu blir angelica carlsson, & linea grandlund, tagga ikv tjejer! :)

bilder kommer ikv på vad jag handlat, så ja :)
nu kommer det en bild & en låt, pusss, vi hörs! :)


   jag älskar dig' 


Stella Mwangi – Smile

Shakira – Sale El Sol


MAT

Av hon - 18 mars 2011 18:10

hejssan, nu blir mat, sen kommer linn hit, då blir film & få se om nån annan kommer också, vi ska tjocka oss, prata & tjejstufs ;) taggar kvällen!
imorgon blir umeå med elias,jessica & rebecka, det blir askul! :)

jag måste hitta underkläder... ;]

aaajjjaa, shoppade lite idag på mixup, 4tröjor, bild kommer senare på dom, nu ropar mamma för det är mat, så nu ska jag springa uppåt, nån låt kommer, sen hör jag av mig ikv! , pusssssssssssssssss.


 Adele – Make You Feel My Love (album) loove

Petri Nygård – Selvä päivä sjuktsötlåt:]


    

Av hon - 17 mars 2011 17:18

   nu känns det precis som att jag inte

orkar med dig längre,

du sviker mig bara,

snackar skit om mig,

jo precis "vänner" ,,

hahahah, jag skrattar..


hejjjjjjjjjjs,;p

idag så hade jag 5n bild lektion, var väl kul, ! toppen!

aajjjaaa, nu lyssna jag på musik, & titta på massa gammal bilder.

sen så blir det att städa, & se om jag ladda hem nån film eller något!

nu kommer det en bild på min sidecut om det nu är någon som inte sett den;q

hahahahah, sen nån annan bild, & ån låt.

SKÖT OM ER!



  

sidecut..


    

Diddy - Dirty Money – Coming Home

Eric Saade – Popular (små diggar den..)

Taylor Swift – Forever & Always - Piano Version


Av hon - 17 mars 2011 16:49

  


tröja; hm

linne; cubus

leegings; lindex

Av hon - 17 mars 2011 13:52








jooooooooooooooobjoooooooooooooooobjoooooooooooooo
oob....  

Av hon - 16 mars 2011 19:17

hejhejhejhjehjehejhehj, nu sitter jag här, vid datorn, orksra inte lägga ut en bild på dagens outfit, tyvärr, hihihi, fötlåt, men så är livet, det är inte lätt alla gänger, ;ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
ppppppp




HIHIHHIHIHIIHHIIHIHIHIH   

Av hon - 15 mars 2011 18:24

hejhej, bloggen, norräng idag, ute hela eftermiddagen, härligt väder säger jag bara!

fotboll & grilla pinnbröd, ingen dålig dag måste jag säga, 

nu är jag typ pms sur känns det som, menmen, aajjjaaa.

blir väl bra antar jag, -.-''

nu kommer det nån låt, sen kanske nån bild, hejjjjs! ;)

Adam Tensta – Scared Of The Dark (With Billy Kraven)

  

bild i repris..

Av hon - 14 mars 2011 17:03

   kofta; cubus

   tröja; åhlens

   leegings; bik bok

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards