raitchbruden

Alla inlägg under mars 2011

Av hon - 23 mars 2011 15:20

  linne; bubbelroom

  kofta; HM

  shorts; only

  leegings; lindex

Av hon - 23 mars 2011 13:04

nu sitter jag här på norrängskolan, dom har prov, så jag ta en lite "rast" kan man väl säga, sen blir det att sluta runt 2 idag, fett nice, ! :)

idag/ikväll så blir det att titta igenom prao arbetet & städa rummet tro jag väl mest på, så mamma blir lite glad på mig ;)

haahah, menmenm över till det seriösa, förlåt för att jag inte hann upt mera igår, känner mig taskig, menmen, ikv kommer det då en bild på dagens outfit, jag lovar, nu blir att titta lite på facebook tror jag sen ska jag till arbetet! :)

men ha en trevlig dag! :)

 

Av hon - 22 mars 2011 16:28

hejjbloggen, asså jag är så less nu, JAG SAKNAR SKOLAN!! ;s

aajjjja, fel på mig, förlåt..

menmen, nu äre dator & musik, senare få ni bild på dagens outfit, har inte tillgång till kameran nu. menmen, that's life.

nu kommer det nån bil i repris & sen nån låt, 

kommentera gärna, det göre mycket roligare för mig att bloggggaaa! :D

men pussssssssssssssssssssssssssssss.

   Supermarkets Feat. Medina & Anders Bagge – Du säger du älskar mig

Michael Mind – Baker Street - Vocal Edit


mera kommer ikv, puss, & nyp i STJÄRTEN.

Av hon - 21 mars 2011 16:20

hejjj, just nu känner jag mig lite nere, men skitsamma, det blir bra med tiden hoppas man, men nu sitter jag å lyssna på musik, fundera på vad jag ska förkläder & om jag ska göra en ny header, kan inte bestämma mig, vad tycker ni? :D

nu kommer det nån bild , sen nån låt, sköt om er! :)


jag saknar skolan, jag måste vara sjuk, helt osannolikt..


     

Nicole Scherzinger – Don't Hold Your Breath - Cahill Mix - Edit

Taylor Swift – Jump Then Fall


Av hon - 21 mars 2011 15:13

  skjorta; HM

 bälte; kappahl

 leegings; gina tricot

 linne; HM

Av hon - 20 mars 2011 14:24

                                     



tack för idag!  

Av hon - 20 mars 2011 10:01

nu blir ut med skotern, familjen & kusinerna, det blir bästa! :)
skulle träffa en nära kompis, men det få bli imorgon ist! förlåt!

men nu måste jag klä mig fixa mat & sådant, bilder kommer senare! :)

pussssheeeejjj.

 utsikten från våran stuga, jag älskar den :]]]] & bilden, (a'''

 

Av hon - 19 mars 2011 23:36

                     

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards