raitchbruden

Alla inlägg under november 2010

Av hon - 9 november 2010 16:26

ciaaao!



idag var det skolaaa... nu blire dator, sen plugga till NO-prov, som är imorgon :)

nu blire lite bilder som jag lägger upp, sen så blir spotify & fb, :)


ska jag ha en frågestund? 


ja eller nej    


        

Av hon - 8 november 2010 20:11

  

jag vill inte du ska må, dåligt, jag älskar dig, men du få inte svika mig, inte nu, jag klara inte av all skit, man måste ta livet som det kommer, varför händer alltid mig? jag orkar snart inte med skiten länge! tårar rinner hela tiden, känslan svider, jag palla snart inte mera, fegheten finns i mig, ta mig som jag är,.

du få inte lämna mig.

du gav mig, hopp, ljus, lycka i livet, 

det gör du än, & jag vägrar att släppa dig!

Av hon - 8 november 2010 20:03

caio!


idag var det skola, jippii?
åååh, nej , typ inte sovit nått inatt, tänk på lillgrabben min, jag orkar inge mera snart!

du betyder allt & mera för

mig, du få inte lämna mig!  <3


nu kommer lite bilder, sen får jag besök, caaio !


      



Av hon - 7 november 2010 00:31

chaaachaaa, nu gör jag inte mycket, lyssna på musik, & titta på en sötnos!
ikv var viggo här, han är min sweetaste! I love him.

nu ska man väl ta & sova en stund upp imorgon & inte gör ett skit, plugga, sen ser jag väl vad som händer   


senare ladda jag upp bilder, ska sova nu, caio, hare bäst! :)


   

Av hon - 6 november 2010 13:11

góó morgon!

nu är jag med elias , vad ni ska göra det vet jag inte, men något, ska kanske hem till han snart, eller vi få se. Ska typ spela wii nu, jag ska fan luuuurva han!!

jag lova, jag ska inte göra er besvikna!   

men jag hör av mig senare, ciao.


  

Av hon - 6 november 2010 07:09

kaxigare?

fjortis?

uppmärksammhetskrävande?

förlåt, jag är mig själv, tar ni mig inte som jag är

låt mig va då, okej? jag orkar inte med allt tjafs..

fyfan va jobbigt det är!

puss&kram nyp i stjärten!   


  

Av hon - 6 november 2010 06:21

heiii, bloggen ! :) (nya)

imorse har jag inte gjort något alls typ, film & nu när jag skulle lägga mig så kunde jag inte sova, så vad skulle jag göra? :) nu sitter jag & lyssna på Petter – Längesen, jag få tårar i ögonen jag lyssna på låten, ajjaajjj.. men nu ska jag ladda upp lite bilder sen kvällen, hoppas att ni sover gott! 
 

       


     


    


     

  



   / johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards