raitchbruden

Alla inlägg under maj 2011

Av hon - 18 maj 2011 15:34

idag var det biståndsdag för att dom nya 7orna skulle få veta sina klasser osv... :)

bror min hamna i 7:5, hoppas han får får det bra! :)

så jag va på finnbacken kolla på små knuttarna & sen så va jag hos elias i typ 30min, sen for jag hem, nu musik, har städat mitt fina datorbord, blev fan bra! :D sen blir smink bordet, efter det härar inlägget, .... dryyygt... sen har jag damsugit hela rummet, så ja. :) får jag inte fler kommentarer eller så, så tror jag att jag ger upp bloggandet, eller tar en lång paus :) så upp till er!!

fundera på att ja en fråge stund, skulle det bli bra? :)
nu kommer det nån bild, sen ska jag fortsätta städa, pusss! :)

     

                                     älskling!


Taylor Swift – The Story Of Us <3

Sebastian Krantz – Human - Radio Edit

Rihanna – Fading

Av hon - 16 maj 2011 21:09

        lite av alla bilder, min dator är såååå seg på att ladda upp bilder... ;s


jag just nu;

     

Av hon - 16 maj 2011 15:51

sitter hos Elias, han spela "hon" å jag sitter å sugga en låt som jag hatade ibörjan, men jävla Linn lyssna på den hela helgen, så då fick jag också öyssna på den, Å NU ÄLSKAR JAG DEN! Jäääävla Linn;;) men jag länka låten i ett annat inlägg, skriver från iPoden, å kan inte länka eller ladda upp bilder från den.... Men jag upt senare, :) PUSSS!! :)

<3

Av hon - 15 maj 2011 17:01


Ison & Fille – Galen


ääääääääälskar!

Av hon - 15 maj 2011 16:30

sitter vid datorn medans linnann min ligger i sängen & säger "fuu u!" ;)

låter sååååå fiint, snart blir det mat! mummms! :)

& går kvällen blev helt lyckad! :) 
var med linn,emma,elias, & jonas, helt  kväll! :)
sen for vi hem till linn, såg film, & åt pizza, vid halv 3 så blev vi hungriga, så då åt vi billy's!!!! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D

vid halv 5 la vi oss, :)

måste göras om gumman! :) helt klart! :)

bilder har vi inga av, hade inte med oss nån kamera eller något! ;\\
menmen, kan bjuda på en gammbild istället! :)

PUSSSSSSSSSSSSS

       

Av hon - 14 maj 2011 11:22

hej bloggissen, förlåt att jag inte har upt på jätte länge, men inte haft tid bara, tro jag ska ta ett litet uppehåll tills sommarlovet, så mycket med skolan & am-boken, elias, kompisar osv... menmen jag har inte bestämmt mig, så ja. :)

men idag så blir det elias nu på morgonen sen så ska jag fara till linn, ska sova hos henne! :D det taggar jag till tusen, syster!

Igår så var jag med angelica karlsson, vi prata om allt som ha hänt mellan oss å massa, gamla minnen & mera. saknar henne som fan... hennes kille emil va också där, hoppas att det håller mellan dom, dom är jätte söta tillsammans!! (y)

 pusss


 

   hoppas mig älskling har det bra i KRETA! :D <3

Av hon - 9 maj 2011 16:35

bild på mamma & pappa som unga & nykära! :D grymt söta!

 

Av hon - 9 maj 2011 16:18

hejhej, bloggisssshen! ;)

nu har jag solat & pluggat till idrotts provet som är imorgon, inte alls kul... menmen det måste göras! :) det är sjukt varmt ute  +22, sjukt!!

idag så tyckte jag synd om mig själv när skolan var idag, ville vara ute.. å imorgonblire runt +23 - +25, hur kul äre med skola då?... ;s

menmen va med elias & elias igår, på kvällen, på dan var jag på stan med emma å åt mjukglass, tyvärr inga bilder därifrån, glömde att jag hade kameran i väskan (A)

men nu kommer bilder från igår & idag, pusss!


                                           

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards