raitchbruden

Alla inlägg under februari 2011

Av hon - 7 februari 2011 20:27

hej bloggen,

idag så var det skola, tills 10i2 :)

efter det vare det mammas jobb, gosa med alla små barn ;)
när vi kom hem vid 6 så var dt mat & sen pluggning!

nu är det dator, sen plugga, här kommer låtar, sen få ni ha en bar kväll ;)


TJENA GRÖTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


The Lonely Island – I Just Had Sex - Edited Version

Christina Aguilera – Show Me How You Burlesque - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Magnetic Man ft Angela Hunte – I Need Air


pusssssssssss <3

Av hon - 7 februari 2011 20:22

  

dammtussar.   

Av hon - 6 februari 2011 16:31

   hon längst bort till höger, Daniella.

Av hon - 6 februari 2011 16:30

  

Av hon - 4 februari 2011 18:18

  

Av hon - 4 februari 2011 18:01

hej bloggen, nu TROR jag att jag kommer bli bättre på att upt, jag ska försöka mitt beesta iaf!

Iveckan så har jag varit hemma, sjuk.... YIIPPPIIIIEY!   

Idag så var det skola, vi är 24 i klassen, typ 10 var vi idag i klass rummet som max;)

det känns ju helt kåååå!? 

Nu ikv så vet jag inte vad det blir, vi få väl se, far väl ut med kameran om jag inte har nått att göre, eller höra med linnea burman om hon är i stan, då kanske det blir mb, :D 

men just nu sitter jag & nöter lite låtar ! :)

jag har ju varit sjuk, så då satt jag & såg MTV, & då kom denna låt upp, JAG BÖRJA ATT ÄLSKA DEN REDAN EFTER FÖRSTA GÅNGEN JAG HÖRDE DEN!   

Adele – Rolling In The Deep

jag älskar hennes röst asså! love på den!


Nu ska jag väl leta någon som vill spela kort med mig, jag hade som lust med det kändes det som... hihihihii, förlåt,

men jag upt senare ikv om vad jag gör, pussssssiruuumah'N, KÅ?  <3<3<3<3<3<3

Av hon - 4 februari 2011 17:56

I år så kommer det tre artister! 


   Elin Blom ! :)                        Jay Smith ! :)                      Minnah Karlsson ! :)



Det är typ bestämmt, om inte alla dom kommer så kommer väl två stycken! :)

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards