raitchbruden

Alla inlägg den 14 april 2011

Av hon - 14 april 2011 19:41

till er som inte har Spotify premium, dom kommer i sommar eller senare, göra så att man bara kan lyssna på musik, i 10h/månad, så ni som inte har premium, skaffa senare, & ni som har, ni behöver inte vara oroliga, :D    








Av hon - 14 april 2011 18:56

hejhejhejhje!!! D::D:D:D:D:

nu packar jag inför fjälle, (vilasund) ska vara där hela lovet, LOVEIT, men så ja, varit ute med elin idag, fota hon, lite på oss, så ja, det blev en lyckad efter middag ändå! :) senare få se om elias kommer hit eller om han inte gör det, beror på om han har tråkigt ikv, så vi få se! :) annars efter skolan imorgon blir det att traäffa han & sen angelica, tagga!!!!!sen blir det bilen, i 4 timmar??!?!?!?!?? YEEEPIE! eller hur vare?

nu kommer det några bilder, sen nån låt, för nu ska jag packa, pussss!


               




några bilder, :D:D::D




The Cataracs – 2nite Featuring Dev.


Aqua – How R U Doin?




Av hon - 14 april 2011 07:58

nu snart blir det skolan & sen ska jag dra mig åt norräng, ska fota min kusin Elin idag! :) ska bli kul, få se hur det går, :) menmen, :)

förlåt att jag inte hunnit blogga, men jag har varit ute mycket, för att det är så fint väder! :D men jag ska bli duktigare, jag lovar! :)

nu kommer det nån bild & sen nån låt, sköt om er! (Y)


 

     

Adolphson & Falk – Krafter

Chris Brown – Forever

Aqua – How R U Doin?

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards