raitchbruden

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av hon - 26 juli 2011 16:44

heeeelllooo!
ikv så ska jag ragga epa med simon & sen så ska jag även åka med frida!
ska bli jätte roligt! :D
nu så sitter jag å lyssna på musik, få se om elias kommer för bi sen innan maten en liten stund, han jobba den j*veln...

menmen, nu ska jag ladda upp nå musik, sen så få ni ha en härlig kväll allesammans! :)


 Rihanna – Man Down

Jason Derulo – Don't Wanna Go Home

Petter – Fast för evigt

Alexis Jordan – Hush Hush

Petter – Krafter

Cascada – San Francisco

Timbuktu – Resten av ditt liv

LMFAO – Put That A$$ To Work

Wiz Khalifa – Superstar

Lil Wayne – How To Love

D-Block & S-Te-Fan – Rockin Ur Mind - CD Version

nåra är gamla, men dom är asbra!


P
U
S
S
S
S
S
S
S
 

me

Av hon - 26 juli 2011 12:14

snar blir det stan, bara äta, sen bil dit!
träffa elias, & sen så ska jag väl va hemma!

             

jag bjuder!


Av hon - 26 juli 2011 00:37

sjukt härlig kväll, varit med moa olsson!
sjukt fin tjej, hoppas det blir fler minnen tillsammans!
men nu prata jag på skype med elias.

jag heter; superjohannaz

men snart blir det att hoppa i sängen, är trött, så ja

men jag bloggar mera imrogon på morgonen , då ska jag ladda upp nå bilder.

men vi hörs, PUSSSSSSSSSSSS


     
 

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards