raitchbruden

Alla inlägg under april 2011

Av hon - 10 april 2011 20:28


nu blir det att gå upp .......... fixa nått ................ att ........................ äta...................... sen ........................... film ...................med........................... mig.....................själv.....................
.kul..fast,nej? eller hur vare?............


-.-'''' -.-'''' -.-'''


nej , nu ska jag vara seriös....... hahahshahhahiihihihehiheieih? :D:D::

asså åååh, känner mig på typ RETAS HUMÖR? :D
ajjaaaa... som sakt, fixa nått att äta, sen film, blir typ date due eller något sådant, någon komedi! (Y) men nu ska jag inte störa er mera,  jag skriver sen ikv eller imorgon, PUSSSSSSSSSSSsSSSsSSSssSSsssSSssZzzZZZZZ? :D:D::D: 

Av hon - 10 april 2011 11:27

nu blir det att duscha, sen efter det baka marknadsnoguat, mumma!!!! (Y)

sen efter det så vet jag inte, men vid 3 nån gång kommer elias hit, då blire väl film & äta nougat, sen middag, GRILLAT! :D sen på kvällen när han har farit nån gång vid 10....? så blir det att sova, han har varit i forsmark, så F*N vad jag har saknat honom! (A'' hiihihih, that's love. aaajjjaa, nu ska jag spela lite muuuuuusiiiik, sen duschen, bror min kan ju stå där i evigheter,... menmen, hahah, han är ju i tonåren ju? ;) hahah, mamma sa de, JAG GARAV IHJÄL MIG! :D

memen, nu kommer det nån låt, & kanske nån bild, haahahahah, pussssss!!


Dominik Hauser – Tangled - I See The Light (Alan Menken, Glenn Slater) (feat. Katie Campbell & Dustin Robinson) <3 från min favorit film. Trassel :D

T-Pain Featuring Rick Ross – Rap Song <3

Hollywood Undead – Coming Back Down <3

Av hon - 9 april 2011 23:33

se film & se om jag somnar, jag ska se filmen,


 


nu blir filmtime!!!!!!!!!!!!!!!!! :D (Y)


säg vad ni vill, jag älskar disney filmer.

Av hon - 9 april 2011 22:42


jag saknar min älskling,


 

Av hon - 9 april 2011 22:31

såg nyss tangled!

sjuktbra film!

jag rekomenderar den till er!

tårar & ett gott skratt!

             

Av hon - 9 april 2011 17:24

   

Av hon - 9 april 2011 17:22

webcam, bild.... dålig kvalite..


tröja; mixup

byxor; h&m 

Av hon - 9 april 2011 11:27

jag har en tillfällig header,

vet inte hur jag vill ha

den, så den hära

få duga nu ett tag!

idag blir det att vara hemma, jag hosta som nå j*vulst.. menmen, det är ju "ödet" så;) HAHAHAHAAHAHAH,!! sitter & äter Läkerol bonbons & mjölkchoklad! mumms,!

jag har en ny låt som jag sitter & lyssna på --> Hurts – Sunday den är fin,:)

imorgon blir det då att träffa elias, saknar han, den toffeln stack till forsmark..menmen, jag överlever, hoppas jag? ;o hihiiih, nej, nu fundera jag på att göra te, jag är i nån te period, DET ÄR SÅÅ GOTT! fast man få gula tänder när jag är äldre men om man är noga med att borsta tänderna så få man inte det! ;)

 mummmms, :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]


 & mitt godagodagoda te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :::]]]]]]       

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards