raitchbruden

Alla inlägg under april 2011

Av hon - 8 april 2011 10:02

goomorgon! 

nu siter jag & äter choklad, mummmmsss!

idag blir det att vra hemma, är sjuk, hosta & ont i halsen & magen, & lite feber, inte alls kul måste jag säga, så det blir inget storuman ikv... nån annan helg få jag väl hopppas på..

menmen, nu ska jag se om jag hitta nån film att se, men vi hörs snart! 



Tyler Ward – Black & Yellow (ft Eppic) llovee

 


Av hon - 7 april 2011 18:14

jag älskar hennes & han röst!!..

Av hon - 7 april 2011 12:19


















några av alla, :)

Av hon - 7 april 2011 12:14
  hej bloggen, länge sen sist!:(
men nu blire ett låååång inlägg,!!! :D
förra helgen så for jag & linn till min stuiga i vilasund, & där var vi med jånas & haddis & bror min va me nån dag,
vi hade sjukt kul iaf! bilder kommer senare, & i veckan så haf jag varit med elias & skooola, såå jaaa, tittade igenom alla mina gamla spotify listor, & jag hitta massa gamla gooooó´´oóóa lååtar, ska länka dom sen, & en annan sak, fundera på att ha frågestund, äre ett bra förslag?:)
asså jag har typ bara lust att släppa loss, med angelica carlsson, asså jag tagga nästa disco med dig sis!hihihihih, sen gör jag en spellista som dom ska ha på nån disco , så jag sitter å fundera på det! lite jobbigt & svårt, men det blir super bra! 
dom får bli nöjda! hahah, jaa, nu ska jag se om jag kan ladda upp några bilder, & sen kommer gammgóóóóoó´ låtarna! :) pUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSssIiLussSiI
 
                                                                                                                  

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards