raitchbruden

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av hon - 7 januari 2011 22:44

hejjjsssan! :)

ikväll så har jag åkt epa, mikaela & pontus, + jocke, men han räknas inte:]

hade kul ikv iaf, for hem till mig & såg film sen, asså jag & mikaela va typ as rädd.. men bästa kvällen gumman, våran lilla brasa mitt på lugnet uppfart, det är något som jag aldrig kommer all glömma,!
tyvärr så har jag inga bilder från ikväll, som har mikaela på sin telefon.

men ska be hon skicka dom till mig så då kan jag lägga ut dom! :)

nu ska jag fixa mina naglar , har typ inget annat att gör ikväll, så det blir super!  

men jag ska lägga upp nån random bild, vi hörs senare ikv! :)


pussss


   jag till höger, min kusin till vänster, jag tycker vi är grymt coola;) 

Av hon - 7 januari 2011 10:54

godmorgon!

klev ungefär nyss upp ur sängen, kunde inte sova längre.. 

idag så blir det typ angelica, & sen ikv typ mikk. Så det blir väl nice! :)

nu ska jag lägga upp dagens låt & youtube klipp,   

hoppas ni har en bra morgon! :) 


pusss 


The Far East Movement – I Party






JAG DÖR!, & facet i slutet diggar jag mest:] hihih, dålig humor har jag :]

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards