raitchbruden

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av hon - 14 januari 2011 21:52

hej, idag så var det skola, men chill dag, typ hål & vikarie, så det blev inget läsande.

Nu ikväll så har jag typ nött musik, vill se film , men våga inte se rysare själv... :]

hihihi, jag vet, jag ät lite fjantiiig... ;] 

Imorgon så kanske det blir mikk&ange, vi kanske ska sova hos mikk, om jag får....

vilket jag inte kommer, så jag kan glömma det?..

aaajjjaa, youtubeklippet kommer sen ikväll, & låten kommer nu, :)

nu sitter jag här i min ensamhet & dricker julmust, nu när jag kUNDE har varit hos mikk, men fick inte för mamma, känns ju ok... inte alls?

menmen... lite bilder kommer iallafall senare i kväll, orkara inte ta några eller ladda upp några :] hihihi, piniiis.

jooo, jonatan karlsson & daniel andersson ringde mig & va sociala ett tag, dom va ju "roliga"    men vi prata typ 1,5timme? 

aajjjjaa, nu kommer låten, & senare kommer mera om kvällen här hos mig,


Ying Yang Twins – Wait (The Whisper Song)

gammal, men sköön:]

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards