raitchbruden

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av hon - 25 januari 2011 18:26

hejhej, förlåt att det va ett tag sen jag bloggade, men har haft mycket att göra, tyvärr... I fredags så var jag med linnea burman lite & sedan hemma, i lördags så var jag med linnea, vi åkte epa med pontus & cristoffer, det var as kul! :D söndag linnea, kulkulkulkulkul x tusen.

måndag, hemma film :D *hahahahahah*

tisdag (idag) LINAFRANKAAAN :D *YEEEEEAH!*

jag & lina har tråkigt, då gör vi detta.

(bild kommer upp)

  


hahahahahhahahaahhahah, jag dööööööööööööör, JAG ÄR BEEEEEST! :D <3<3


imorgon så blir det lina, & typ linnea, :)

nu kommer jag ladda upp musik, & NYA BILDER PÅ MITT FINA NYA HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

JAG ÄR BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN :D :D :D :D *hihiih, askul*

Tha Trickaz – Gypsy Robot - Dubstep Edit

 Rebecca & Fiona – Bullets

Tony Anthem – Fire Bun - Dubstep Mix


     



          






Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards