raitchbruden

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av hon - 10 januari 2011 15:30

hejjsan bloggen!

Idag så var det första dagen i skolan, det gick ju bra ändå, men sluta 2 istället för 10i2... det va piss... nu snart när mamma kommer hem så blir det middag, sen angelicabäckman, jag ska länka till hennes blogg snart, då måste ni ju kolla hennes blogg! :D

Idag när jag gick in på audiovideo så såg jag HTC HD2, den är fett stor, men den är nice, den är lätt cool, den ska jag ha, så fuck you Iphone! :]

men sen så skulle en Ipad vara ganska coolt... men men... jag kan ju testa spara:)

inget youtub klipp idag, för att ni fick ju två igår ;)

men det kommer några andra låtar, dom som jag spela hela tiden, så då hoppas jag att ni lyssna på dom! :) det kommer väl några bilder också sen ikväll, fast vi lär ju se, :) har du någon bra låt som du tro jag skulle gilla? :) tipsa då,! :) :) :) :) :)

sen tänker jag fixa typ en "tävling" eller vad jag ska kalla det, men det få ni veta framöver  mera om! :)

nu kommer låtarna, så pusss!!


Adam Tensta – Like a Punk

Avril Lavigne – What The Hell

Familjen – Det Var Jag

Magnetic Man ft Katy B – Perfect Stranger

Lykke Li – Get Some

Martin Solveig featuring Dragonette – Hello

Hurts – Wonderful Life


nårga av alla 800  

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards