raitchbruden

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av hon - 18 januari 2011 17:03

hej bloggiiisen, förlåt att jag inte har upt på ett tag, inte alls med min mening :(

men nu ska jag berätta vad jag gjort under sönadag,månadag & idag :)

söndag; jag, lina blomberg, gustav bergh, elias grubbström, erik lindblad & ludvig tiger var ute på en skoter tur, en rolig dag,  måste helt klart göras om, en av dom bästa dagarna i mitt liv, lätt :)

sen på kvällen så var jag hos elias, & hjälpte hans mamma med facebook:]

måndag; skola, som vanligt , på kvällen så var jag bara hemma, satt vid datorn, & feta mig med luft! :D (Y) 

& idag så var jag på skola, sen stan med mamma, hitta jätte fina skor som jag ska köpa imorgon:) skolan va inte alls kul som vanligt :)


nu kommer lite bilder, sen dagens låt :)

Secondhand Serenade – Your Call

(gråter då jag hör den, tänker på dig...)


    

Presentation


johannaboman,
hon kommer hem med stil, hon är alltid seriös, & gör allt med klass.

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

bilder osv.. :)

  

gästbok! :)

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards